Afhangreglement

Bij TPVU hebben we afspraken gemaakt hoe je een baan afhangt en reserveert, zodat iedereen evenveel kans heeft om te spelen. Die afspraken staan in het afhangreglement. De laatste versie is van 4 juni 2024.

Om het afhangen of reserveren voor iedereen eerlijk en duidelijk te laten verlopen, hebben we spelregels opgeschreven. We vragen alle leden deze regels te volgen. Je mag elkaar, uiteraard met respect, hierop aan spreken.

  • Reserveer met je eigen naam. Gebruik geen pas of naam van iemand anders om een baan te reserveren. Ook als het niet druk is moet je reserveren of afhangen;
  • Speel gerust door als zich na afloop van de speelperiode geen nieuwe spelers voor de baan melden;
  • Stop met spelen als zich wel nieuwe spelers melden en jouw speelperiode is geëindigd; ook al is de game of set nog niet klaar. Anderen willen net als jij ook graag een uur spelen;
  • Het bestuur, de trainer en de competitieleiders mogen voor trainingen, toernooien, KNLTB-competitie of andere evenementen banen blokkeren;
  • Reserveer een baan tot 3 dagen voordat je wil spelen via de ClubApp of tpvu.nl. Voorbeeld: vandaag om 20:00 uur kun je een reservering maken voor over drie dagen van 19:00 tot 20:00 uur;
  • Piekmomenten zijn maandag tot en met vrijdag na 17:00 uur en in het weekend tot 14:00 uur.
  • Introducés mogen alleen buiten de piektijden afhangen;
  • Alleen bij padel: Reserveer baan 1 en 2 op hele uren en baan 3 en 4 op halve uren. Op de piekmomenten kan alleen gedubbeld worden;
  • Alleen bij padel: Bevestig altijd je reservering op het park via het afhangbord met de QR-code in de ClubApp. Laat niet iemand anders spelen als jij bevestigt. Bevestigen kan tot 1 minuut voor aanvang, daarna vervalt je reservering en kan iemand anders jouw reservering overnemen. Je zult in dat geval plaats moeten maken.
  • Het bestuur mag wijzigingen aanbrengen in dit reglement en beslist ook in gevallen waarin dit reglement niet voorziet.

Wij verzoeken alle leden om dit afhangreglement te respecteren.

Met sportieve groet, het bestuur